Czy odbiorca przelewu na telefon może go odebrać bez kodu SMS?

Odpowiedź w skrócie:
Tak. Wystarczy, że odbiorca w swoim profilu w zakładce Ustawienia ma zdefiniowany swój numer konta bankowego oraz wybrany automatyczny przelew na domyślny rachunek.

Wystarczy, że odbiorca w swoim profilu w zakładce Ustawienia ma zdefiniowany swój numer konta bankowego oraz wybrany automatyczny przelew na domyślny rachunek.

Jeśli nadawca przelewu poda numer telefonu, a system automatycznie rozpozna po tym numerze innego użytkownika, nastąpi sprawdzenie czy rozpoznany użytkownik posiada zdefiniowany w swoim profilu rachunek bankowy. Jeśli oba warunki zostaną spełnione, przelew zostanie zrealizowany automatycznie, a odbiorca zgodnie z ustawieniami dostanie jedynie wiadomość SMS oraz e-mail z powiadomieniem.

W przypadku, gdy odbiorca przelewu w ciągu 3 dni nie podejmie środków, zostaną one zwrócone na rachunek nadawcy.

Powiązane pytania
Porównaj ceny energii w Twoim regionie