Jak dodawać nowe rachunki?

Odpowiedź w skrócie:

Wejdź w zakładkę Płatności. 

Wybierz na dole strony opcję Dodaj płatność. 

Na ekranie zobaczysz kategorie płatności.  

Dla kategorii znaczonych małym zielonym znaczkiem robota możesz ustawić automatyczne pobieranie danych z faktury. Podaj nam dane do logowania się do eBOK. Teraz, gdy Dostawca wystawi nową fakturę, informacje o niej znajdą się od razu na Twoim koncie w serwisie a my  wyślemy Ci przypomnienie o zbliżającej się płatności (wiadomość mailem i/lub sms’em). Ustaw dla tej faktury automatyczną płatność z karty i od tej chwili zostaw to nam. Cały proces trwa kilka chwil, a Ty od teraz będziesz oszczędzać czas. My będziemy pamiętać za Ciebie o kolejnych fakturach i płatnościach.

Dla pozostałych kategorii płatności możesz ustawić ręcznie dane o odbiorcy płatności, kwocie i terminach oraz zdefiniować powiadomienia – poprzez wiadomość mailową lub SMS. Dla tego typu płatności nie ma możliwości dokonania opłaty za pośrednictwem serwisu.

Powiązane pytania
Porównaj ceny energii w Twoim regionie