Moja karta straciła ważność, a mam pod nią podpiętą płatność automatyczną. Co mam zrobić?

Odpowiedź w skrócie:
Na dwa tygodnie przed, a następnie na tydzień przed, poinformujemy Cię, że Twoja karta traci ważność.

Opcja zmiany źródła płatności dostępna jest w zakładce Moje konto - Karty Płatnicze lub w edycji samego Dostawcy. Twoja przeterminowana karta nie zostanie usunięta z serwisu dopóki sam jej nie usuniesz.

Jeśli chcesz zmienić kartę, z której mają być opłacane Twoje rachunki zaloguj się do swojego konta na Rachuneo Płatności, dodaj nową kartę, a następnie przepnij płatność z jednej karty na drugą.

Jeśli masz jakiś problem skontaktuj się z naszym konsultantem z Centrum Pomocy Blue Media. Pomożemy Ci przejść cały proces.

Powiązane pytania
Porównaj ceny energii w Twoim regionie