O jakie dane poprosi konsultant Rachuneo?

...i do czego będą one potrzebne?
Odpowiedź w skrócie:
  • w pierwszej kolejności prosimy o przesłanie kopii ostatniej faktury za prąd
  • do sporządzenia nowej umowy potrzebne są też PESEL, numer dowodu osobistego
  • konieczne jest też wskazanie adresu odbioru energii

Są one niezbędne do sprawnego przeprowadzenia zmiany sprzedawcy.

Twoje dane są bezpieczne

Powierzone dane wykorzystywane są wyłącznie do przygotowania dla Ciebie oferty i nowej umowy.

Konieczne jest również podanie numeru PESEL, numeru dowodu osobistego oraz adresu odbioru energii – te dane muszą znaleźć się w treści umowy z nowym sprzedawcą. Przetwarzanie danych w Rachuneo odbywa się zgodnie z regulacjami RODO, serwis gwarantuje ich bezpieczeństwo i zapewnia, że zostaną wykorzystane wyłącznie w procedurze zmiany sprzedawcy.

Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Powiązane pytania
Porównaj ceny energii w Twoim regionie